Gör ett nytt försök

Den 12 september uppdaterade jag er senast om vad som händer. Jag skickade iväg min bil till nästa ägare, tävlingssäsongen för traktorracen var i full gång och jobb med skörd, kor och en massa annat höll på. Tiden för att bloga har inte funnits och inte orken heller. Är arg för att mobilappen inte ser ut som den brukar och fungerar som den gjorde innan. Men nu när hösten har gått, vintern närmar sig och allt blir sådär grått och tråkigt tänkte jag göra ännu ett försök med den här bloggen. För egentligen så vill jag ju berätta för er vad som händer och sker och hur det fungerar! 
 
Så nu när snön täcker marken utanför och jag fryser sönder så livar vi upp detta med bilder från skörden. När solen sken, det var varmt, sena kvällar i hytten med rundbalspressen efter och när allting var väldigt bra bara!