2016-10-29

För en vecka sedan så var det kalas på gång som var planerat sen mer än en månad tidigare. Ovanligt att något är planerat så långt i förväg så det var viktigt att DIT skulle man bara. 
 
men som vanligt var jag ute i sista minuten... Klockan halv fem satt jag fortfarande och kuskade 193:a och rengjorde plattan där kreaturen går. 
 
 
Sen hem, hjälpa far att mixa, duscha, slänga på lite spackel, äta och helt plötsligt var jag färdig och chauffören hade inte kommit. Även om jag var sent ute var jag färdig i god tid! Kalas bra! Sen bar det av mot Väckelsång och förfest hemma hos en kompis, träffade ett par av mina grabbar som skulle åka samma bil som jag ner till Brunnen. Och ett par öl och stadiga groggar senare såg det ut så här: 
 
 
Kalasade och sjöng för full hals hela vägen ner till Brunnen och sen in där och härja. En helt normal och lyckad kväll om man har ett umgänge som detta!