Helg, festligheter och jobb

Denna helgen har det inte blivit speciellt mycket jobbat. Körde hem från skolan i fredags och spelade dansband för fulla muggar och taggade för jobb. 



Igår ordnade jag med festligheter och bjöd på mat, tårta och dricka. Och eftersom vi inte är av den typen som ska ha med mer än halva festen på sin story på snapchat så har jag ingen bild från gårdagen. Men det var hur lyckat som helst! 

Vaknade idag vid kvart över sex av att en kompis snarkade på nedervåningen, gick ner och ruskade om honom och när jag skulle krypa tillbaka till min madrass hade en annan kompis ålat över på den istället. Så det slutade med att jag också kröp ner i soffan på nedervåningen och halvsov fram till klockan nio när min mor kom ner med frukost. 

Så detta var verkligen en lyckad fest trots lite ledsamheter och sura miner!