En nystart!

Eftersom jag bestämde mig för att starta en ny blogg så har jag konstaterat att jag likagärna kan göra en omstart riktigt! Dels för att det blir som en nytt kapitel men sen för att jag inte orkar att kopiera och leta upp alla gamla bilder jag publicerat i tidigare inlägg. Så en nystart helt enkelt! 
 
Jag har i alla fall gjort nya kategorier så jag tänkte köra en liten pressentation om vad ni kommer att kunna läsa om i varje kategori. 
 
  • ALLT MÖJLIGT SMÅTT & GOTT
Här kommer som rubriken lyder att allt som inte passar in i någon av resterande kategorier att hamna. Det kan vara allt från mat, kreativt eller personliga inlägg osv... 
  • ANDRA DJUR & KREATUR
Här hamnar inläggen om alla djur som inte är kosser!
  • JUST NU!
Ibland så har jag inte tid att skriva någon text till inlägget utan då kanske jag bara slänger upp en bild om vad som händer just precis för tillfället. 
  • KOSSERA
Det säger ju sig själv vad som hamnar här. KOSSERA så klart! Anledningen till att det stavas så som det gör är för att det är så jag säger allt helt enkelt. 
  • MASKINER, FORDON MM
Alla maskiner som ag på något sätt skriver om kommer att hamna här. Det kan vara traktorer, lantbruksredskap, bilar eller andra fordon. 
  • MUSTERYDMÅLA GÅRD
Här skriver jag om vad som händer på min familjegård och även stället som jag jobbar på. 
  • SKOLAN
Ännu en självklar kategori. Här skriver jag om min sista tid på Ingelstad naturbruksgymnasium och fritiden där. 
  • ÅRSRESUMÈ 
Här hamnar sammanfattningarna för varje år. 
 
Så nu har ni i alla fall lite koll på hur det kommer att vara upplagt här på bloggen.