Första delen av vuxenlivet!

Medan ni har suttit bakom era skärmar och varit lyckligt ovetandes om varför jag har försvunnit i mer än två månader så har jag varit på bal, tagit studenten, kört vårbruk, första skörd, andra skörd och börjat jobba på heltid! 
Första delen av att komma ut i vuxenvärlden är alltså avklarad. Nästa blir ju att flytta hemifrån, skaffa katt och ha mitt egna. Men det är förhoppningsvis inte långt borta det heller. 
 
Men nu när jag har kommit hem och allt har lugnat ner sig så tänte jag börja på med detta igen. Blogga. För att se till att fler får ta del av vardagen hos en bonnatös som mig. Hur svenskt lantbruk fungerar och hur det egentligen ser ut! 
 
Så om allt går som jag har tänkt så kommer det att bli en snabbgenomgång av allt som hänt och sen nya uppdateringar om vad som händer här på gården, Musterydmåla, och annars i mitt liv! 
 
Så håll till godo helt enkelt!