Denna vecka...

Denna veckan har jag varit ledig måndag, tisdag, onsdag, var i skolan på torsdagförmiddagen och sen tig jag påsklov! Så skola har det ju inte varit så mycket av men annat däremot.

Måndag blev det en tripp till Ullared med mor min. Hittade inte så mycket och inget av intresse att visa här. 

Tisdags så var det studentfest igen! Med rock-tema denna gången. Jag blev sen som vanligt till förfesten vilket resulterade i lite sura miner men som senare glömdes bort. Och det blev en riktigt lyckad kväll! Träffade min barndomskompis som jag inte sett sen skolavslutningen i 9:an...! 
Flamsade runt med Elin på förfesten, tig fula bilder och skrev till hennes jobbarkompisar. 




I onsdags sen så blev det jobb och sen LRF möte på kvällen. Numera är jag ju supplient i styrelsen i moheda så hag ska vara med på alla möten. Jag och ett gäng gamla gubbar typ. Men det var trevligt, kom inte fram till något speciellt men det var en uppstart iaf och det ska nog bli ett bra år! 

I torsdags blev det bara jobb. Och igår jobbade jag och vid klockan fem blev det bestämt att jag skulle befinna mig i öjaby klockan åtta för att senare åka i till parken. Stressade i lagårn en stund och kom som vanligt iväg alldeles för sent men det ordnade sig det med. 
Inte en enda bild tog jag under kvällen för det hände så mycket annat och telefonen var som bortglömd. En riktigt lyckad kväll helt enkelt! 


En stel bild när vi alla fortfarande var nyktra var den enda som togs. Och jag såg ut som en dränkt katt som vanligt.